Budownictwo i architektura : The Miller Hull Partnership przedstawia nowe projekty San Ysidro US Land Port Entry

Dzięki uprzejmości The Miller Hull Partnership Port wejścia do San Ysidro Land został zaprojektowany jako port przyszłości, nie tylko pod względem operacyjnym, ale także pod względem budynków o wysokiej wydajności.
Zaprojektowane przez wielokrotnie nagradzaną firmę architektoniczną The Miller Hull Partnership, wszystkie trzy fazy projektu są ukierunkowane na uzyskanie certyfikacji LEED Platinum dzięki efektywności energetycznej, strategiom oszczędzania wody i zintegrowanemu procesowi projektowania.
Przede wszystkim jest to potencjał osiągnięcia energii zerowej netto we wszystkich zajętych pomieszczeniach, pierwszy obiekt otwarty 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, aby osiągnąć ten cel w Stanach Zjednoczonych.
Kompletne informacje prasowe i więcej zdjęć po przerwie.
Około 102 000 osób codziennie przekracza granicę między Meksykiem a Stanami Zjednoczonymi.
Projekt przebudowy ma na celu poprawę efektywności operacyjnej, bezpieczeństwa i ochrony dla podróżnych przekraczających granice oraz agencji federalnych w porcie wejścia do San Ysidro Land.
Projekt obejmuje pomieszczenie 34 pasm ruchu – każdy z dwoma ustawionymi w stos kabinami inspekcyjnymi, obiektem administracyjnym i operacyjnym o powierzchni 200 000 stóp kwadratowych, 110 000 stóp kwadratowych głównego i dodatkowego baldachimu inspekcyjnego pojazdu, nowym połączeniem północno-południowym i południowym z planowanym Elem w Meksyku Chaparral Land Point of Entry facility i budynki pomocnicze dla Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
- Struktury przekraczania granicy mają być pierwszym wrażeniem kraju, a dla odwiedzającego po raz pierwszy doświadczenie powinno być podnoszące na duchu i zapadające w pamięć – powiedział Craig Curtis, partner w Miller Hull.
Są to jednak również krytyczne obiekty dla bezpieczeństwa narodowego, a ich głównym celem jest zaspokajanie potrzeb funkcjonariuszy odpowiedzialnych za utrzymywanie tych granic.
Ściśle współpracowaliśmy z Customs and Border Protection, aby opracować nowe sposoby przetwarzania samochodów, autobusów i pieszych, a także zapewnić komfort oficerów w tym trudnym środowisku.
Ten projekt ustanowi nowy standard dla portów lądowych wejścia, nie tylko po to, aby przekroczyć cele Zrównoważonego Serwisu Administracyjnego, ale także dla lepszego przetwarzania odwiedzających i zwiększonych środków bezpieczeństwa.
Dzięki uprzejmości The Miller Hull Partnership.
Dwóch na dziesięć osób, które codziennie wjeżdżają do Stanów Zjednoczonych, przechodzi przez granicę San Ysidro.
powiedział Oskar Preciado, który przez dziesięć lat był dyrektorem portu, a obecnie jest kierownikiem programu w San Ysidro US Land Port of Entry.
.
Funkcjonariusze tutaj pracują, aby chronić nasz kraj przed terroryzmem, więc konieczne było, aby bezpieczeństwo i bezpieczeństwo były najważniejszymi zmiennymi projektowymi.
Budowa pierwszej fazy rozpocznie się w przyszłym roku i składa się z następujących elementów: północne główne pasy inspekcyjne i kabiny, północne urządzenia do inspekcji wtórnej i związane z nimi osłony, które obejmują te urządzenia.
Cztery 100-metrowe maszty ikoniczne rozciągną się od poduszki 725 stóp.
baldachim pokrywający pas ruchu jadącego do Stanów Zjednoczonych.
Maszty te będą wyposażone w kamery bezpieczeństwa i oświetlenie, które będą pompować świeże powietrze do kabin inspekcyjnych poniżej czaszy.
Baldachim tutaj, jak i ten obejmujący drugi obiekt inspekcji, składa się z ETFE lub tetrafluoroetylenu etylenu, tego samego materiału używanego w Narodowym Centrum Pływów w 2008 roku na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.
Materiał ten pozwala na ochronę przed deszczem i słońcem dla funkcjonariuszy w kabinach, a dzięki swojej przezroczystości pozwala na naturalne światło, nie wymagając sztucznego oświetlenia w ciągu dnia.
Konstrukcyjne uzasadnienie zastosowania daszków miało również na celu ochronę: cienki charakter czaszy zapewnia niezakłócony widok samochodów stojących w kolejce na granicy.
Drugi etap projektu obejmuje budowę chodników dla pieszych i budynków oraz pasów autobusowych i kabin inspekcyjnych.
Obecne oczekiwanie na pieszych i samochody może trwać nawet 90 minut, a nowy projekt jest na celu, aby zmniejszyć ten czas do 30 minut.
Według badań przeprowadzonych przez Stowarzyszenie Rządów San Diego, czasy oczekiwania na granicy mają bezpośredni związek z lokalną ekonomią.
Jeśli czas oczekiwania miałby wzrosnąć o zaledwie 15 minut, w regionie przygranicznym utraciłby dodatkowy miliard USD wydajności i 134 000 miejsc pracy.
Trzecia faza projektu obejmuje budowę zabezpieczonej struktury parkingowej dla pracowników, która pomieści 400 pojazdów na czterech piętrach parkingu.
Ponadto jest to faza, która przenosi Interstate 5 na zachód, aby połączyć się z przejściem granicznym w Meksyku, El Chaparral Land Point of Entry.
Całkowity koszt budowy dla wszystkich trzech faz wynosi 395 milionów USD.
.
Otrzymaliśmy od prezydenta Obamy mandat, aby ustanowić poprzeczkę dla zielonych budynków w tym kraju.
powiedziała Maria Ciprazo, regionalny główny architekt GSA.
Jeśli uda nam się uzyskać ten projekt w naszym budżecie w wysokości zero zero, to również sektor prywatny może to zrobić.
Ta granica jest bramą do naszego kraju, więc konieczne było zaprojektowanie facylitatora
[więcej w: domy z elementów prefabrykowanych, cena betonu b15, przydomowe oczyszczalnie ścieków cena ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: cena betonu b15 domy z elementów prefabrykowanych przydomowe oczyszczalnie ścieków cena