PIC-708

Najdogodniejsza szerokosc zagonu

Przy bezpętlowym kombinowanym sposobie orze się najpierw zagon w rozorywkę tak długo jak długo jest możliwy bezpętlowy nawrót, a następnie odwróciwszy się w przeciwną stronę, zaoruje się pas środkowy zagonu równocześnie z działką zagonu sąsiedniego. Dlatego też przy ustalaniu (tyczeniu) w polu zagonów należy wyznaczać pierwszy zagon węższy, np. 3/4 szerokości pozostałych, normalnych zagonów. Najdogodniejsza szerokość zagonu dla orki wynika ze sposobu ruchu agregatu i długości pola. Dla ułatwienia obróbki uwroci...

Więcej »

UWAGI W SPRAWIE STOSOWANIA WSPÓŁCZYNNIKÓW DYNAMICZNYCH W PROJEKTOWANIU MOSTÓW ZAKRZYWIONYCH W PLANIE

Omówiono zagadnienie stosowania współczynników dynamicznych w projektowaniu mostów drogowych zakrzywionych w planie. Na przykładzie opracowań badaczy amerykańskich wykazano, że wartości -tych współczynników są różne w odniesieniu do zginania i w odniesieniu do skręcania i zwichrzenia przekrojów poprzecznych. Podkreślono potrzebę zwrócenia większej uwagi na zagadnienie dynamiki mostów zakrzywionych w planie. Przedmiot, cel i zakres rozważań Mosty zakrzywione w planie były dotychczas w Polsce budowane dość sporadycznie....

Więcej »

Architektura 21szego wieku : Gdy Europa spotka się z Azją - z pysznymi wynikami

Skan cyfrowy z 2005 roku autorstwa Leonore a Hietkampa Niektóre z najbardziej szanowanych budynków Szanghaju zostały zaprojektowane przez węgierskiego László Hudeca (1893-1958), którego prace są prezentowane w Muzeum Sztuki Współczesnej w Szanghaju jako eksploracja 3D w wirtualnej rzeczywistości. Te wycieczki są częścią muzealnego hołdu dla Węgier (do 5 września), który podkreśla wkład tego kraju w film, muzykę i design. Patroni Muzeum praktycznie przelatują. każdy zakątek, kunszt, forma, płaszczyzna, przestrzeń...

Więcej »

Wał jednoprzegubowy (system TORQUE-TUBE)

Należy stwierdzić że: 1. Ze względu na sposób ukształtowania (z reguły jedno przęsło pod jeden tor) oraz specyficzne warunki ruchu i obciążeń kolejowych przyjęto, że wszystkie mosty kolejowe powinny być poddawane próbnym obciążeniom. Przyjęcie badań bez pomiarów wytrzymałościowych dla mostów małych rozpiętości uzasadniono w pracy głównie znikomymi wielkościami pomiarowymi pod próbnymi obciążeniami, dużym kosztem badań w stosunku do kosztu obiektu i ogólnie mniejszym znaczeniem tych obiektów w linii kolejowej....

Więcej »
751#oprysk z sody na pomidory , #rowerek biegowy cruzee olx , #okapy bez rury , #grubości kostki brukowej , #came instrukcja programowania , #margaretka odmiany , #stan zwarcia transformatora , #castorama deska szalunkowa , #aranżacje ściany w kuchni , #orchidarium ,