Posts Tagged ‘meble do pokoju młodzieżowego’

Budownictwo wczoraj i dzis : Wykończenia dla Lincoln Center / DS + R

Tuesday, May 8th, 2018

Po ukończeniu drugiej instalacji High Line z James Corner Field Operations i rozpoczęciu projektowania Broad Museum w centrum Los Angeles, DS + R wykroił niewielką ilość czasu, aby dodać wykończenia do przeprojektowania Lincoln Center.
Według The Times zespół skupił się na mniejszych szczegółach projektu, a konkretnie na infoscapeie elektronicznym Centrum.
Trzeba wiele, aby powstrzymać nowojorczyka, ale Reynold Levy, prezes Lincoln Center, powiedział Timesowi , Sądzimy, że to spowoduje, że zatrzymają się na swoich torach i naprawdę spojrzą.
Staramy się stworzyć uczucie, stworzyć nastrój, zapewnić poczucie dramatu i piękno tego, co dzieje się w naszych salach.
Chcemy przyciągnąć przechodniów, ale chcemy też zaskoczyć Upper West Siders. …read more

Celowość próbnych obciążeń

Tuesday, February 27th, 2018

Próbne i kontrolne obciążenia mostów prowadzi się z reguły w tzw. sprężystym zakresie pracy konstrukcji, mimo znanych istniejących nie- odwracalnych efektów takich obciążeń. Obciążenia te mogą być więc miarą oceny bezpieczeństwa budowli mostowych w takim stopniu, w jakim stany sprężyste pracy konstrukcji inżynierskich pozwalają na prognozowanie ich stanów granicznych w miarę narastania obciążenia. Można tu tylko zauważyć, że konstrukcje mostowe, ze względu na czystość schematu statycznego i ukształtowania ustroju nośnego są z wszystkich budowli inżynierskich najbardziej przydatne do oceny stanów granicznych na podstawie znajomości pracy w stanie sprężystym. Jest przy tym zrozumiałe, że stosunkowo łatwo jest ocenić zapas nośności w poszczególnych elementach ustroju, natomiast trudniej określić ten zapas dla całego ustroju pod szczególnymi obciążeniami (np. …read more

Mosty drogowe

Tuesday, February 27th, 2018

Należy stwierdzić że: 1. Ze względu na sposób ukształtowania (z reguły jedno przęsło pod jeden tor) oraz specyficzne warunki ruchu i obciążeń kolejowych przyjęto, że wszystkie mosty kolejowe powinny być poddawane próbnym obciążeniom. Przyjęcie badań bez pomiarów wytrzymałościowych dla mostów małych rozpiętości uzasadniono w pracy głównie znikomymi wielkościami pomiarowymi pod próbnymi obciążeniami, dużym kosztem badań w stosunku do kosztu obiektu i ogólnie mniejszym znaczeniem tych obiektów w linii kolejowej. Ograniczenie takie uważa się za celowe, chociaż konkretne wartości l mogą być dyskusyjne. Przykładowo proponuje się, aby dla kolejowych mostów betonowych lo = 10 m. …read more

Badania teoretyczne i doświadczalne

Monday, February 26th, 2018

…read more